نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
شنبه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۷، ۱۱:۰۰ ق.ظ

کارایی اسکرابر صنعتی

هنگامی که شما قصد نظافت سطح زمین را در یک محیط بزرگ  وسیع داشته باشید، ممکن است بخواهید گزینه های کارآمدتری را بررسی کنید. یک مورچه با دسته ممکن است پیشرفتی بیش از چنگال و دست ها و زانوها باشد، اما فضاهای صنعتی مدرن بسیار بزرگتر و سخت تر است که تنها توسط نیروی انسانی تامین شود. به همین دلیل یک اسکرابر طبقه تجاری انتخاب مناسب برای نیازهای تمیز کردن شما است.

دستگاه اسکرابر صنعتی می تواند یک راه حل مقرون به صرفه برای سطوح نسبتا متوسط باشد. این اسکرابرها می توانند خود شستشو را به صورت مکانیزه انجام دهند، بنابراین اپراتور صرفا باید مسیر خود را هدایت کند. آنها به شما اجازه می دهند آب را با یک راه حل تمیز ترکیب کنید تا بتوانید به طور مؤثرتری تمیز کنید. و در نهایت، اسکرابر نیز در مسیرهای متعدد قرار می گیرند، و آنها را گزینه ای متنوع برای کارهای مختلف می کند.

اسکرابر سرنشین دار باعث افزایش بهره وری برای سطوح سطح بزرگتر می شود. این ماشین ها اپراتور را برای پوشش دادن مناطق وسیع و جلوگیری از سایش و سست شدن پیاده روی برای مدت زمان طولانی فعال می کند. با افزایش ظرفیت برای تمیز کردن محلول و کثیف آب بازیافت، این اسکرابر همچنین اجازه می دهد که اپراتور برای پوشش بیشتر زمین بین توقف برای حذف زباله.

برای تعیین نوع مناسب برای شما، اندازه محل های تمیز کردن شما، هزینه های کار در تمیز کردن این مناطق و بودجه شما را در نظر بگیرید. اسکرابر صنعتی برای نیاز و بودجه ای طراحی شده است، با یک کارمند متخصص آماده است تا به شما در تصمیم گیری بهتر برای شرکت شما کمک کند. 

چگونگی عملکرد دستگاه اسکرابر صنعتی

قبل از اینکه از طبقه خود شروع کنید، به شما و اسکرابر کفپوش تجاری شما کمک می کند تا آنچه را که می توانید برای حذف آوار و از دست دادن خاک انجام دهید. از بین بردن باقیمانده و کثیف بیش از حد، زمان کار را صرفه جویی می کند و در پد / سیستم خلاء اسکرابر بر روی اسکرابر سایش می کند. این امر همچنین باعث کاهش خطر گسترش خاک در اطراف کف یا بدتر شدن آن می شود و آن را به سطح کف می کشد و باعث آسیب دائمی می شود.

بعد، مطمئن شوید که مخزن تزریق دستگاه را با آب و مواد شوینده به مشخصات تولید کننده پر کنید. اسکرابر کف شما ممکن است طراحی نشده باشد تا خشک شود، بنابراین این مرحله را فراموش نکنید.

در صورت امکان، راه کارآمدتر برای جابجایی شما باید در گوشه ای دورتر از درب راه اندازی شود و راه خود را به درب باز گردانید. اگر شما می توانید این کار را انجام دهید، شما یک بار دیگر بخشی از کف را پوشش می دهید تا اتاق را ترک کنید. بدیهی است، شما می خواهید اسکرابر خود را در جهت حرکت در نظر گرفته شده دستگاه مشخص کنید.برخی از دستگاه اسکرابر صنعتی برای حرکت به جلو طراحی شده اند، در حالی که برخی از آنها در واقع برای حرکت به عقب طراحی شده اند. رفتن به جهت مخالف به طور کامل اثر کار دستگاه را نفی می کند.

هنگامی که مخزن دریافت را با آب و مواد شوینده پر کرده اید، یک لحظه به پد اسکرابر بپردازید تا مطمئن شوید امنیت آن چسبانیده شده است. بعد، دستگاه را طبق دستورالعمل های تولید کننده روشن کنید. اگر مجهز هستید، مطمئن شوید که شاتل در موقعیت پایین قرار دارد و حتی با کف تماس می گیرد. همچنین مطمئن شوید که هر جریان راه حل و سیستم های خلاء را فعال کنید.

به آرامی کار کنید، در سطوح راست و موازی به جلو و عقب در سراسر طبقه کار کنید. با کمی هم تداخل در هر گذر، می توانید از نقاط ناخوشایند جلوگیری کنید. اگر واحد شما به درستی مجهز باشد، سطح جریان آب و فشار قلم را در صورت لزوم تنظیم کنید، فقط با استفاده از کافی از هر یک برای تکمیل کار. نگاهی به مخزن بازیافت و در صورت لزوم خالی کنید.

در حالی که شما در آن هستی، نگاهی به مخزن دریافتی نیز ببخشید، در صورت لزوم آب بیشتری اضافه کنید. به استثنای یک اسکرابر کف که خشک می شود همانطور که می گذرد، زمان را برای کف خشک می کند و طبق دستورالعمل ها از پد های کف استفاده می کند. هنگامی که تمام شد، فراموش نکنید که واحد خود را به شارژر آن وصل کنید. یک اسکرابر کف با یک باطری مرده برای هیچ کس قابل استفاده نیست.

مدیریت فوم اضافی

برای جلوگیری از فوم در مخزن مصرف خود، ابتدا آب را اضافه کنید، سپس مواد شوینده دوم. این باعث می شود تا مقدار فرسایش کم شود. اسکرابر سرنشین دار تمایل به ایجاد فوم بیشتری نسبت به اسکرابرهای پیاده روی دارد.

پس از تمیز کردن، مخزن بازیابی را از بین ببرید و آن را به طور کامل بشویید تا از ایجاد شیمیائی جلوگیری شود که در آینده می تواند باعث ایجاد فوم شود. این همچنین امکان واکنش نامطلوب را با محصولات تمیز کردن مختلفی که ممکن است در آینده استفاده شود، کاهش دهد. آمونیاک، که در آب رقیق شده است، می تواند به حذف مواد سخت مانند موم طبقه ای که ممکن است ایجاد کند کمک کند.

تمیز کردن معمولی دیگر قطعات علاوه بر مخزن بازیابی، به کاهش مصرف مواد شیمیایی و مواد شوینده کمک می کند. شیلنگ، فیلتر و شلنگ ها مکان های رایج برای جمع آوری هستند و برای تمیز کردن آنها ساده هستند. اضافه کردن این قطعات به یک برنامه معمول تمیز کردن می تواند به افزایش عمر اسکراب طبقه شما کمک کند.

تخلیه مخازن آب تمیز و کثیف اسکرابر صنعتی

مخزن مصرفی اسکرابر کف شما ممکن است ظرفیت کافی برای تکمیل تمیز کردن شما را بدون بارگزاری دوباره نداشته باشد. اگر نگاهی به مخزن بازیابی خود دارید، به وضوح خواهید دید که وقت آن رسیده است تا آب کثیف را تخلیه کند. انجام این کار باعث جلوگیری از ایجاد فوم و باقی مانده مواد شوینده می شود که می تواند به فوم بیش از حد منجر شود.

آگاهی از سطح در مخزن بازیابی نیز اطمینان حاصل خواهد کرد که شما به موقع می توانید به ناحیه انتصاب تعیین شده خود دسترسی پیدا کنید. شما باید قادر باشید پمپ آب و سیستم های خلاء را هنگام حمل واحد به منطقه تخلیه خاموش کنید. در صورت تمایل به تمیز کردن مسیر به محل تخلیه خود، نیازی نیست که در نهایت به این منطقه برسید.

هنگامی که آب کثیف را از مخزن بازیافت ریخته می کنید، مواد شیمیایی یا مواد شوینده مورد استفاده در روند تمیز کردن را در نظر بگیرید. هنگامی که آب کثیف را از بین ببرید، از محیط زیست و همکاران خود مراقبت کنید. اگر مواد شیمیایی درگیر برای انتقال به سیستم های عمومی زهکشی یا آبهای زیرزمینی خطرناک باشند، به دستورالعمل دفع برچسب یا پروتکل های دفع مواد شیمیایی شرکت خود مراجعه نمایید.

همه دستگاه های اسکرابر صنعتی دارای دو مخزن هستند یکی برای آب پاک و دیگری برای آب کثیف. اطمینان حاصل کنید که قبل از عملیات، دستورالعمل مربوط به اسکرابر خود را بخوانید تا بدانید که مخزن چگونه برداشته شده و به طور صحیح مجددا نصب شده است. شما نمی خواهید در وسط طبقه با یک مخزن پر از آب کثیف رنج می برند، تنها به این واقعیت که شما نمی دانید که چگونه مخزن را حذف کنید.

هنگامی که با یک شغل کار می کنید، آب کثیف را در مخزن بازیابی نگذارید. این باعث ایجاد فوم و مواد شیمیایی بالقوه مضر می شود و زندگی مؤثر اسکرابر کف خود را کاهش می دهد.

ذخیره و نگهداری اسکرابر

همانند هر دستگاه بزرگ دیگر، شما می خواهید اسکرابر کف خود را در یک مکان خشک قرار دهید. اگر به دلایلی بخشی از اسکرابر کف خود را برای مدت زمان طولانی نگهداری کنید، باتری را بردارید تا از خوردن اسید باتری جلوگیری شود.

انتخاب پد مناسب

استفاده از پد درست برای سطح خود - پد نرم تر برای سطوح رنگ، سطوح سخت تر برای بتن. سطوح مختلف برای مواد مختلف شستشو استفاده می شود. پد سخت تر می تواند به سطوح رنگی و چوبی آسیب برساند. مشاغل مختلف نیز نیازمند پد های مختلف هستند. 


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۱۱/۲۰
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی