نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
دوشنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۸، ۰۳:۳۹ ب.ظ

سوییپر صنعتی

سوییپر صنعتی یا جاروب محوطه یک دستگاه تمیزکاری است که برای کار در شرایط سخت با دوام بسیار بالا و جمع آوری مواد با کیفیت بالا، زباله های خشک، گرد و غبار، گرد و غبار و   ...   محیط فراگیر در کارخانه های فولاد و ذوب تمیز کردن آهن، این مکان ها را دشوار می کند و روش های سنتی نمی توانند نیازهای مدیران بهداشت محیط را برآورده سازند. بنابراین، این بهترین گزینه برای استفاده از دستگاه های تمیز کردن صنعتی است تا بتوانید بهترین عملکرد در محیط پاکیزگی و بهداشت را در کوتاه ترین زمان مشاهده کنید.    کولر صنعتی یا سوییپر خیابانی دستگاهی است که برای تمیز کردن محل کارخانه های فولادی و تمام مراکز صنعتی مورد استفاده قرار می گیرد .  اجازه می دهد کاربر به تمیز کردن محیط با کیفیت بالا و دید به اندازه کافی با توجه به موقعیت ایده آل خود را بر محیط زیست.   درک ویژگی های مختلف صنعت ابزار می تواند به شما در انتخاب و استفاده از پاک کننده بهداشت مناسب مناسب برای رفع نیازهای تمیز کردن و همچنین برای رسیدن به یک محیط سالم و سالم است. 

فیلتر دستگاه سوییپر

وظیفه اصلی دستگاه است تولید آسیاب های فولادی، جمع و   از جانب  در میان   حمل   آلودگی   از   کوچک   و   درشت   یکی   محیط   است،   سیستم   فیلتر کردن   قدرتمند   این   بافر ها توانایی دستگاه برای جمع آوری گرد و غبار را افزایش می دهند و از جانب   برگشتن   ذرات   کوچک   خاک   و   دور   و   گرد و خاک   در  محوطه   کارخانه   از   صنعتی،   اجتناب کردن    این  همچنین سیستم مکش و  فیلتر کردن   قوی،   چه زمانی   تخلیه   مخزن   همچنین، در   کمبود رهایی از  آلودگی  در   محیط،  تاثیر   به شدت دارند است. 

دستگاه سوییپر صنعتی     

بخش مهمی از عملکرد سوئیچچر سوئیچ سوئیچ مکانیکی است، یعنی دستگاه با استفاده از نیروی مکانیکی که از قلموی استوانه ای مرکزی، برس های جانبی و قلم موی سوم، آلودگی و گرد و غبار حاصل می شود.     ساختن   از روی   سطح زمین را   جمع   حکایت   انجام شده   و   این   آلودگی     توسط سیستم هدایت   سوییپر صنعتی   وارد شد  مخزن   اگر   تو هستی   تبدیل شدن به   حرکت مکانیکی برس ها و سیستم هدایت امکان جمع آوری مقدار زیادی از آلودگی های شدید، از جمله زباله های بزرگ و بزرگ را فراهم می کند.   علاوه بر سیستم مکانیکی، دستگاه دارای نیروی مکش است که می تواند کوچکترین ذرات گرد و غبار را با نیروی زیادی جذب کند.     و   با   کمک   فیلتر کردن بازی   تبدیل شدن به   این   ذرات   در   آب و هوا   محوطه   ی   کارخانه   از   فولاد.

ظرفیت مخزن

رنج می برد دارای یک مخزن بزرگ است که مقادیر قابل توجهی از زباله ها و آلاینده ها را تامین می کند و کارهای طولانی مدت و مستمر رامر را ارائه می دهد.   بنابراین، در استفاده از دستگاه در محیط هایی مانند کارخانه های فولادی و مراکز صنعتی که حاوی آلودگی های سنگین هستند می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد. مخزن دستگاه به گونه ای است که تمام ذرات ریز و زباله و نشت ها را حفظ می کند و آنها را در محیط زیست آزاد می کند. بزرگتر اندازه دستگاه، بزرگتر مخزن، کوچکتر آن کوچکتر برای استفاده در محیط های ترافیک بالا و یا راهرو های باریک، و بزرگتر برای تمیز کردن محیط های بزرگتر استفاده می شود.

تمیز کردن با کیفیت خوب

حذف تمام آلاینده ها در محیط های صنعتی، از قبیل محل کارخانه فولاد توسط سوییپر صنعتی ، یک محیط تمیز با بالاترین کیفیت مراقبت ارائه می دهد، علاوه بر پاکیزگی مطلوب محیط زیست، پراکندگی گرد و غبار در هوا     بنابراین   از جانب   جمع   حکایت   ،   اجتناب کردن   جبهه   ید   از سوی دیگر، قدرت دستگاه سوییپر قادر به جمع آوری ذرات آلوده به میکروبی است که برای سلامت انسان و محیط بسیار مضر هستند و فیلتر های ویژه این دستگاه برای حفاظت از محیط زیست و سلامت کارکنان در مجتمع ها و فولاد گیاهان.   

بهینه با مصرف سوخت کم

در مدل های دیزلی سوییپر     صنعتی   ،   با   توجه   به   هزینه این   دور و بر   تهیه شده   و   مصرف   سوخت   از   یک فسیل است و مصرف سوخت نیز به میزان قابل توجهی بهینه شده است، به این معنی که با هر بار سوختگیری، کارتریج صنعتی قادر خواهد بود ساعت ها به طور مناسب تمیز شود. به همین دلیل، کم مصرف می تواند کارایی بیشتر را تضمین کند .

تخلیه مخزن

مخزن سوییپر صنعتی می تواند جدا شود و از یک جک هیدرولیکی به ارتفاع قابل تنظیم و آماده برای زهکشی استفاده می کند.   پس از قرار دادن مخزن در ارتفاع مناسب و تراز کردن با تخلیه، درب باز می شود و تمام مواد انباشته شده در مخزن خالی است.   کاربر می تواند به راحتی و با دقت تنظیم موقعیت مخزن را به محل تخلیه .

محیط های صنعتی مانند کارخانه های فولادی در معرض آلودگی های مختلف هستند .   گرد و غبار سطح و مواد بر روی زمین در محیط داخلی و خارجی، از جمله این آلودگی ها، آنها در طی مراحل مختلف ایجاد شده است. جمع آوری این مواد و پاکسازی سطح آلاینده ها باعث کاهش اثرات نامطلوب آنها بر محیط زیست و افزایش بهره وری و بهبود شرایط کاری می شود. یک راه حل مناسب برای حل مشکلات تمیز کردن کارخانجات فولاد، با استفاده از یک دستگاه تمیز کردن . این ماشین ها، با استفاده از سیستم مکانیکی خود، در حین حرکت جمع آوری زباله و ارسال آن به مخزن.

سوییپر صنعتی یک ماشین مکانیزه نظافت صنعتی است که برای جمع آوری مواد و زباله استفاده می شود.   این   جاروب محوطه   در مدل های دستی و ماشین و توسط سوخت های فسیلی یا باتری طراحی شده است. کولر صنعتی با بهره گیری از برس های مرکزی و جانبی خود برای تمیز کردن عملیات. زباله و مواد ذخیره شده بر روی زمین توسط برس های جانبی جمع می شوند و به مرکز ماشین می روند. برس مرکزی سپس با چرخاندن آن، مواد جمع آوری شده را به مخزن ارسال می کند. حرکت برس به گونه ای عمل می کند که مواد از بالا به مخزن ریخته شود 80  به 90 درصد حجم آن استفاده می شود.   .

ویژگی های دستگاه سوییپر صنعتی

صندلی های خودرو یک دسته از بافر هایی هستند که مانند یک ماشین رانده می شوند. در نتیجه، استفاده از آن آسان است و باعث خستگی زیاد کاربر نمیشود.  با استفاده از این ویژگی، تمیز کردن محیط های وسیع آسان است.  سوییپر تا حد زیادی زمان نگهداری را کاهش می دهد و علاوه بر به حداقل رساندن خدمات، تمیز کردن آن را به هزینه را کاهش دهد. این سوییپر دارای سیستم جمع آوری گرد و غبار در برس های جانبی خود است و برای جلوگیری از انتشار گرد و غبار در محیط، مردم امن را فراهم می کند. سوییپر در مدل های باتری و بنزین، دیزلی و دوگانه وجود دارد. نمونه های باتری آلوده نیستند و مناسب برای استفاده در محیط های بسته هستند. مدل های بنزینی نیز برای جمع آوری سریع گرد و غبار و آلودگی در محیط های صنعتی و شهری قابل استفاده هستند.

یک راه حل تمیز مناسب برای کارخانجات فولاد

صنعت فولاد به دلیل فرآیندهای متعدد نیاز به راه حل های تمیز کردن دارد .  در میان این فعالیت ها شمش و سنگ آهک. انتقال سنگ آهن از معادن به این محیط و تخلیه آنها نیز یک فرآیند است که باعث تولید بسیاری از زباله ها به علت گسترش سنگ آهن در سایت می شود.   علاوه بر این، انتقال مواد از طریق نوار نقاله خود   باعث آلودگیمی شود.   دیگر بخش های صنعت فولاد هدر رفته و به یک راه حل موثر برای تمیز کردن نیاز دارند. سوییپر صنعتی یک راه حل ایده آل برای این مشکلات است. با توجه به اندازه کارخانه های فولاد، برای انجام چندین وظیفه سرویس استفاده می شوند. این دستگاه ها سرعت تمیز کردن را افزایش می دهد و عملکرد کارخانه را مختل نمی کند.  به منظور ارائه شرایط مناسب برای اپراتور، بالش های ماشین برای فضاهای مورد استفاده نیز استفاده می شود. این مدل سوییپر خیابانی امکان تمیز کردن محیط را در شرایط مختلف آب و هوایی فراهم کرده است.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۳/۱۳
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی