نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
شنبه, ۴ آبان ۱۳۹۸، ۰۹:۰۰ ق.ظ

کدام جارو برقی مناسب شماست؟


جاروبرقی برای هر خانه ضروری شده است. با گذشت زمان ، تغییرات زیادی در طراحی ، فناوری و اندازه جاروبرقی ها به وجود آمده است. تمام روزهایی که شما مجبور به جارو برقی های بزرگ و پر سر و صدا هستید تا بتوانید بدون گرد و غبار و تمیز خانه خود را حمل کنید. در حال حاضر ، مردم برای از بین بردن لکه ها ، موهای حیوان خانگی و هرگونه خاک دیگر ، ترجیح می دهند از جارو برقی های دستی استفاده کنند. با این حال ، رقابت بین جاروبرقی های سیمی و بی سیم است. 

نکاتی درباره جاروبرقی

برای آشنایی بیشتر با دستگاه جارو برقی می توانیم موارد زیر را مطالعه نماییم :

قدرت مکش 

مهمترین نکته در هنگام انتخاب جاروبرقی ، قدرت مکش است. قدرت مکش قوی در از بین بردن انواع گرد و غبار ، خاک و موی حیوان خانگی از مناطق مختلف منزل شما کمک می کند.

جاروبرقی بی سیم

جاروبرقی بی سیم روی باتری کار می کند ، به همین دلیل است که آنها شروع به از دست دادن قدرت مکش می کنند. با این وجود جاروبرقی های بی سیم که همراه با باتری های لیتیوم هستند ممکن است دوام بیشتری داشته باشند و همچنین قدرت مکش مداوم را به همراه دارند. به طور خلاصه ، جاروبرقی بی سیم فقط تا زمانی که دستگاه باتری داشته باشد کار می کند.

قابلیت حمل

قابلیت حمل عامل مهمی است که کاربران هنگام جستجوی جاروبرقی باید به آن توجه کنند.

جاروبرقی کابلی

جارو برقی کابلی ممکن است به اندازه یک سیم بی سیم قابل حمل نباشد.  جاروبرقی قابل حمل دارای سیم برق است که تقریباً 20 فوت است. با این وجود ، پیچیدن سیم جارو برقی موضوعی است که افراد زیادی با آن روبرو هستند.
جاروبرقی بی سیم قابلیت حمل و راحتی بهتری را ارائه می دهد زیرا می توانید به راحتی دستگاه را جابجا کنید. برخی از جاروبرقی های بی سیم نیز برای تمیز کردن نقاط سریع می توانند به راحتی به پاک کننده های دستی تبدیل شوند. این باعث می شود جاروبرقی بی سیم برای صاحبان حیوانات خانگی ایده آل باشد.

ظرفیت گرد و غبار

جمع آوری گرد و غبار جاروبرقی نیز عامل مهمی است که هنگام جستجوی جاروبرقی باید به آن توجه کنید.

جارو برقی سیمی یا کابلی

جاروبرقی های سیمی ظرفیت بیشتری برای جمع آوری گرد و غبار در مقایسه با سیم بی سیم دارند. علاوه بر این ، قوطی نیازی به تخلیه مکرر ندارد. به همین دلیل جاروبرقی های بند ناف یک وسیله ایده آل برای افرادی است که از آلرژی رنج می برند.

جارو برقی بی سیم

جاروبرقی های بی سیم از ظرفیت کمتری نسبت به سیمهای مفتول برخوردار هستند. این به همین دلیل است که جارو برقی های بی سیم بیشتر در مقایسه با مفتول ها نیاز به تخلیه و تمیز کردن بیشتر دارند. تمیز کردن فیلترها یا خالی کردن قوطی گرد و غبار بر عملکرد جاروبرقی ها تأثیر می گذارد.

از ماسک و دستکش استفاده کنید

مبتلایان به آلرژی نمی توانند جلوی عطسه و مالش چشم خود را بعد از تمیز کردن خانه ها متوقف کنند. دلیل این امر حتی اگر یک سطح تمیز به نظر برسد ، ممکن است توسط کنه های گرد و غبار و آلرژن ها پوشانده شود. آلرژن ها به چشم ، بینی و دهان شما وارد می شوند و از این طریق باعث عطسه و ساییدگی چشم شما می شوند. برای جلوگیری از چنین شرایطی ، توصیه می شود از ماسک استفاده کنید. اگر پوست شما نیز به آلرژن واکنش نشان می دهد ، حتماً یک جفت دستکش بپوشید. قدم هوشمند می تواند در محافظت از چشمان شما در برابر گرد و غبار و حساسیت ها کمک کند.

از جاروبرقی با فیلتر HEPA استفاده کنید

اگر از آلرژی رنج می برید ، از استفاده از روش های سنتی برای تمیز کردن خانه خودداری کنید. روش های سنتی نه تنها باعث ایجاد حساسیت می شوند بلکه آلرژن ها و میکروارگانیسم ها را نیز از سطح خارج نمی کنند. در عوض ، از یک جاروبرقی با فیلتر HEPA استفاده کنید ، که به طور موثری آلرژن ها ، میکروارگانیسم ها و سایر آلاینده ها را از خانه شما به دام می اندازد. انتخاب بدون کیسه جاروبرقی عنوان این حمل آسان و کارآمد در همان زمان.

از محصولات طبیعی استفاده کنید

بسیاری از ما از این واقعیت آگاه نیستیم که مواد تمیز کننده ای که ادعا می کنند خانه شما را به طرز چشمگیری تمیز نگه دارند ، با مواد شیمیایی پر شده اند که منجر به واکنش های آلرژیک می شوند. وسایل تمیز کننده با فرمالدئید بارگذاری می شود ، که یک ماده تحریک کننده اصلی است که منجر به مشکلات تنفسی و آسم می شود. به همین دلیل توصیه می شود از مواد تمیز کننده طبیعی برای جلوگیری از واکنش های آلرژیک هنگام تمیز کردن خانه خود استفاده کنید.

بدون هم زدن گرد و غبار تمیز کنید

تمیز کردن منظم آلرژن ها و گرد و غبار را کنترل می کند. با این حال ، حتی تمیز کردن خانه شما می تواند باعث شعله ور شدن گرد و غبار و آلرژن ها شود که شناختن این کار دشوار است. برای تمیز کردن خانه خود بدون ایجاد حساسیت آلرژی ، این نکات را دنبال کنید. از پارچه ای مرطوب استفاده کنید و به جای اینکه یک لکه پر پر شود ، سطوح صاف را گرد و غبار کنید. این امر به شما اطمینان می دهد که خانه خود را به درستی تمیز کرده و بدون وقوع عطسه و سرفه. از جاروبرقی HEPA استفاده کنید ، که تمام گرد و غبار و خاک را بدون اینکه دوباره آلرژن های موجود در هوا را رها کنید ، به دام می اندازید.
. جاروبرقی سیلندر می تواند سبک باشد ، از طول بیشتری برخوردار باشد و برای تمیز کردن پله ها و آن دسته از دست و پنجه نرم ها که به سختی در دسترس نیستند مناسب تر هستند. 

کیسه دار یا بدون کیسه ؟

با استفاده از دستگاه های جارو برقی بدون کیسه تمام خاک ها مستقیماً درون یک قوطی مکیده می شوند که سپس می توان آن را بیرون کشید و مستقیم در سطل آشغال ریخت. با این وجود ، این مسئله می تواند کمی مشکل ساز باشد ، زیرا هر کسی که حساسیت به گرد و غبار داشته باشد یا حتی مایل به انزوا از ریختن اتفاقی جاروبرقی در سطح زمین باشد ، به اثبات می رسد. علاوه بر این، بدون کیسه جاروبرقی به طور کلی یک ظرفیت های کوچکتر نسبت به همتایان خود صعود.
با این حال ، در مورد انتخاب بین این دو ، دقیقاً مشخص نیست - در حالی که جاروبرقی های بسته بندی شده ظرفیت بیشتری دارند و راحت تر تخلیه می شوند.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۸/۰۸/۰۴
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی