نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی

۳ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

دوشنبه, ۲۲ مرداد ۱۳۹۷، ۰۲:۴۹ ب.ظ

اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار

به طور کلی دستگاه های اسکرابر یا کف شوی صنعتی بر اساس ویژگی های مختلف طبقه بندی می شوند که یکی از این دسته بندی ها بر اساس نوع هدایت آن ها می باشد. در واقع اندازه و ابعاد دستگاه تعیین کننده نوع هدایت آن خواهد بود و بر همین مبنا به دو گروه اسکرابر دستی و اسکرابر سرنشین دار تقسیم بندی می شوند. تنوع در طراحی و ساخت دستگاه های اسکرابر صنعتی بسیار بالا بوده و در نتیجه امکان به کارگیری آن ها در اماکن گوناگون با ویژگی های مختلف وجود دارد.

اسکرابر دستی

کف شوی صنعتی با هدایت دستی به شکلی است که کاربر در پشت آن می ایستد و دستگاه را به سمت جلو هدایت می کند. این دستگاه ها به دلیل داشتن ابعاد منسجم به طور معمول در محیط های با مساحت کم و یا متوسط مورد استفاده قرار می گیرند. یکی دیگر از کاربردهای کف شورهای دستی شست و شوی سطوح کف در محیط های پر پیچ و خم می باشد. در برخی محیط ها هر چند با داشتن وسعت بالا تراکم وسایل موانع حرکتی در آن ها به وجود آورده است که برای تمیز نمودن چنین مسیرهایی لزوم به استفاده از دستگاه های اسکرابر دستی می باشد. این رده از دستگاه های مکانیزه نظافتی به دلیل برخورداری از ابعاد جمع و جور از قدرت مانور بالایی برخوردار هستند و در فضاهای محدود به راحتی حرکت می کنند زیرا برای دور زدن به شعاع کمی نیاز دارند.

منبع تغذیه اسکرابر دستی

دستگاه های زمین شوی صنعتی با هدایت دستی در دو مدل باتری دار و کابلی تولید و به بازار ارائه شده اند. اسکرابرهای کابلی به طور مستقیم از شبکه برق شهری تغذیه می شوند و در نتیجه می توانند به مدت طولانی تری روشن بمانند چون به طور مداوم انرژی الکتریکی برای دستگاه فراهم شده و نگرانی از لحاظ تمام شدن منبع انرژی وجود ندارد. این دستگاه ها به دلیل نداشتن باتری نسبت به دستگاه های باتری دار سبک تر هستند و هدایت آن ها به انرژی کمتری نیاز دارد. نوع دیگر دستگاه های کف شوی دستی نوع باتری دار آن می باشد. اگر در یک محیط پریز برق در دسترس نباشد و یا استفاده از وسایل کابلی به دلایل گوناگون با محدودیت رو به رو باشد اسکرابر باتری دار به عنوان بهترین و کارآمدترین گزینه مطرح می گردد. با توجه به این کف زمین شوهای باتری دار به صورت مدوام به شبکه برق اتصال ندارد از توانایی و قدرت مانور بالاتری برخورددار است. در محیط های پر رفت و آمد که وجود کابل برق می تواند خطر سقوط و افتادن افراد را در پی داشته باشد، اسکرابر باتری دار انتخابی مناسب و ایده آل خواهد بود. باتری به کار رفته در این دستگاه ها از نوع ژل می باشد که بی نیاز از تعمیر و نگه داری هستند و با داشتن توانایی شارژدهی و طول عمر بالا باتری های صنعتی و بهینه ای به شمار می آیند.

اسکرابر سرنشین دار

با بزرگ تر شدن ابعاد اسکرابر یعنی افزایش پهنای نظافتی و گنجایش مخازن آب دیگر امکان هدایت آن به صورت دستی وجود ندارد و باید به صورت خودرویی هدایت گردد. اسکرابر سرنشین دار مجهز به یک صندلی می باشد که کاربر بر روی آن می نشیند و کنترل دستگاه را مانند یک خودرو در دست می گیرد. این رده از زمین شوی ها در محیط های وسیع کارایی بی نظیری ارائه می دهند و بنابراین استفاده از آن ها مقرون به صرفه تر است. بزرگ تر بودن مخازن آب و پهنای شست و شو بازده عملیات را افزایش و مدت زمان صرف شده برای نظافت را کاهش می دهد و تعداد دفعاتی که این مخازن پر و خالی می شوند به حداقل کاهش می یابد. همه دستگاه های اسکرابر سرنشین دار مجهز به باتری هستند تا دستگاه از قدرت مانور بالایی برخوردار باشد و از طرف دیگر همه دستگاه های اسکرابر سرنشین دار مجهز به موتور جلو برنده هستند. اگر در یک محیط شرایط به گونه ای فراهم باشد که بتوان هم اسکرابر دستی و هم اسکرابر سرنشین دار را مورد استفاده قرار داد، بدون تردید بهره مندی از اسکرابر سرنشین دار مقرون به صرفه تر و کارآمدتر خواهد بود.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۲ مرداد ۹۷ ، ۱۴:۴۹
plata sky
يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

اسکرابر چیست

اسکرابر چیست ؟ اسکرابر یکی از واژه هایی است که در سال های اخیر در صنایع و مشاغل گوناگون به گوش می خورد و برای افرادی که با آن ناآشنا هستند، این سوال پیش می آید که اسکرابر چیست و چه کاربردی دارد؟ دستگاه اسکرابر همان کف شوی صنعتی است که به منظور شست و شوی مکانیزه سطح زمین یعنی سطوح سخت مورد استفاده قرار می گیرد. زمین شوی صنعتی بدون دخالت دست یعنی با استفاده از سیستم برس زنی شست و شوی سطوح را به انجام می رساند از همین رو به آن کف شوی مکانیزه گفته می شود. این دستگاه از سه بخش مهم تشکیل شده که عملکرد درست اسکرابر بر پایه آن ها استوار می باشد و این سه بخش عبارت اند از : سیستم برس زنی، سیستم خشک کن و مخزن های آب تمیز و کثیف به صورت مجزا برای آن که بدانیم نحوه عملکرد اسکرابر چیست به بررسی بخش های مختلف آن می پردازیم.

نحوه عملکرد اسکرابر چیست ؟

دستگاه های اسکرابر صنعتی بر اساس ابعاد آن ها دارای یک یا دو برس گرد دیسکی شکل هستند و این برس ها به وسیله یک موتور نسبتاً کوچک حرکت چرخشی با سرعت بالا پیدا می کنند و حرکت دورانی این برس ها سبب جداسازی آلودگی های سطح زمین می شود. برای آن که برس ها بهتر بر روی سطح زمین حرکت کنند و شست و شو با کیفیت مطلوب تری انجام گیرد در هنگام شست و شو آب تمیز و یا محلول شوینده از مخزن آب تمیز دستگاه بر روی برس ها پاشیده می شود. در انتهای دستگاه کف شور یک تیغه لاستیکی هلالی شکل تعبیه شده که هم زمان با شست و شو آب و آلودگی های باقی مانده بر روی سطح زمین را جمع آوری نموده و این مواد را به وسیله سیستم مکش به درون مخزن آب کثیف دستگاه می فرستد. سیستم مکش از یک موتور مکنده و یک شلنگ مکش تشکیل شده که این موتور درون مخزن آب کثیف خلا به وجود می آورد و بر اثر اختلاف فشار به وجود آمده بین محیط بیرون و مخزن، آب و آلودگی توسط شلنگ به داخل این مخزن فرستاده شده و سبب تسریع در روند خشک شدن سطوح می گردد.

کارایی آسان

دستگاه های اسکرابر از طراحی ارگونومیک و سهولت کاربری برخوردار می باشند و در نتیجه همه کاربران قادر خواهند بود طی یک دوره آموزش ساده و رایگان به کار با دستگاه بپردازند. با استفاده از کف شوی صنعتی بخش عمده ای از فشار و زحماتی که طی عملیات نظافت بر نیروهای انسانی وارد می شود، برداشته خواهد شد و در نهایت میزان بهره وری این افراد افزایش یافته که در نهایت به افزایش بازدهی مشاغل و صنایع منتهی می گردد.


۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۶:۳۸
plata sky
يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۱۱:۵۱ ق.ظ

اجاره دستگاه کارواش صنعتی

 واترجت صنعتی یک دستگاه شست و شوی فشار قوی است که با استفاده از فشار بالای آب انواع سطوح هموار و ناهموار را تمیز می کند. این دستگاه ها به یک پمپ تجهیز گردیده اند که جریان آب با فشار معمولی را از یک منبع خارجی دریافت می کند و در نهایت فشار آب را افزایش می دهد. در واقع به وسیله نیروی حاصل شده سطوح را تمیز می گرداند و بنابراین برای تمیزی بیشتر لزومی به مصرف آب بیشتر نخواهد بود. دستگاه های شوینده فشار قوی یا کارواش صنعتی در یک تقسیم بندی کلی به دو گروه واترجت آب سرد و واترجت آب گرم دسته بندی می شود که هر یک از این دستگاه ها دارای ویژگی های مخصوص به خود هستند. با انتخاب دستگاه مناسب شستشوی مورد نظر به صورت کاملاً حرفه ای و با کیفیت انجام می پذیرد و کار را برای کاربران و همه نیروهای انسانی که در زمینه خدمات و نظافت فعالیت دارند آسان می سازد. 

کارواش صنعتی آب سرد

دستگاه های واترجت آب سرد بخش عمده ای از شوینده های فشار قوی را تشکیل می دهند و جهت انجام عملیات مختلفی صنعتی و غیر صنعتی مرود استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در مدل های تک فاز و سه فاز ارائه شده اند که انواع تک فاز برای کاربردهای خانگی و تجاری نظیر شست و شوی نما، خودرو و وسایل نقلیه، پارکینگ، حیاط، پیاده رو، حاشیه باغچه، نیمکت و بسیاری سطوح دیگر به کار می رود و علاوه بر آن برای کاربردهای صنعتی هم قابل استفاده می باشد. هم چنین دستگاه های کارواش صنعتی سه فاز آب سرد به دلیل برخورداری از توان بالاتر برای شست و شوهای سنگین تر در محیط های صنعتی بسیار مناسب است و می تواند نظافت های عمیق صنعتی را به انجام برساند. کارواش صنعتی سه فاز علاوه بر شست و شو برای فرآیندهای صنعتی هم چون رسوب زدایی، سندبلاست، رنگ بری و ... به کار می رود. امکان خرید و اجاره دستگاه کارواش صنعتی آب سرد تک فاز و سه فاز وجود دارد. 

کارواش صنعتی آب گرم

شوینده فشار قوی آب گرم هم در مدل های تک فاز و هم سه فاز طراحی و تولید شده است و کاربرد اصلی آن در از بین بردن آلودگی های چرب و الکترواستاتیک می باشد. همان طور که می دانیم آب داغ توانایی پاک کنندگی بالاتری نسبت به آب سرد دارد و بنابراین در کنار فشار بالای جریان آب آلاینده های روغنی و صنعتی را باکیفیت مناسب شست و شو داده و از میان برمی دارد. آب با درجه حرارت بالا یعنی بیشتر از 60 درجه سانتی گراد به خرابی و استهلاک پمپ منجر می شود و بنابراین در این دستگاه ها آب با درجه حرارت بالا وارد پمپ نخواهد شد و به همین منظور سیستم گرم کن یکپارچه و یا مجزا طراحی شده که بعد از پمپ آب با فشار وارد گرم کن شده و درجه حرارت آب را به دمای مورد نظر می رساند. اجاره دستگاه کارواش آب گرم 

اجاره دستگاه کارواش

یکی از امکانات و تسهیلاتی که در اختیار مشتریان قرار گرفته است امکان اجاره دستگاه های کارواش صنعتی می باشد. اگر شرایطی پیش روی کاربران قرار داشته باشد که در آن زمان فرصت کافی برای خرید دستگاه در اختیار نداشته باشند می توانند با مراجعه به سایت تخصصی اجاره تجهیزات مکانیزه نظافتی از سرتاسر کشور دستگاه مورد نظر را انتخاب نمایند و در حقیقت اجاره دستگاه کارواش صنعتی را انجام دهند. اجاره دستگاه کارواش مزیت های بسیار زیادی دارد که از جمله آن ها می توان به صرفه جویی در وقت و زمان و کاهش هزینه های نظافت موقتی اشاره نمود. از طریق سایت تخصصی اجاره دستگاه کارواش به سادگی و در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

ویژگی های کارواش صنعتی

 واتر جت صنعتی با در نظر گرفتن شرایط سخت کاری در محیط های صنعتی طراحی گردیده است و ساختار آن مناسب کاربردهای طولانی مدت و سخت کار خواهد بود. پمپ این تجهیزات از پلانجرهای استوانه ای شکل تشکیل شده اند که بر خلاف پیستون های متداول بازوهای باریک و بلند ندارد و در حقیقت این استوانه ها توپر و بسیار مستحکم هستند. هم چنین پلانجرها از فولاد ضد زنگ ساخته شده اند و روکشی از سرامیک فشرده دارند که باعث هدایت گرمایی بالا و سایش پایین می شود. علاوه بر پمپ تمامی اجزا و قطعاتی از دستگاه کارواش صنعتی که در مجاورت آب و رطوبت قرار دارند، از موادی با کیفیت و با دوام با خاصیت ضد زنگ زدگی ساخته شده اند.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۲۱ مرداد ۹۷ ، ۱۱:۵۱
plata sky