نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی

۱ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

چهارشنبه, ۴ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۰:۱۲ ق.ظ

ترولی نظافت یا ترولی نظافتی

ترولی نظافتی یکی از پرکاربردترین، رایج ترین و موثرترین ابزارها برای نظافت سطوح می باشد. این اتفاق می افتد در هر مکان که شما نمی توانید تصور کنید ترولی های نظافتی کاربرد دارند، مانند مدارس، کالج ها، ادارات بزرگ، بیمارستان ها، هتل ها، فرودگاه ها، مراکز خرید. آنها رایج ترین ابزار تمیز کردن در بازار هستند. ترولی پیشرفته ترین ابزار نظافت دستی است که امروزه در مدل ها و اندازه های متنوعی ساخته شده و به بازارهای جهانی عرضه شده اند. این ترولی ها به گونه ای طراحی شده اند که همه کاربران به راحتی می توانند به استفاده از آن بپردازند و هیچ پیچیدگی در ارتباط با کاربرد آن ها وجود ندارد. اجزای مختلف ترولی به راحتی از یکدیگر جدا شده و دوباره نصب می شوند از همین رو در صورت فرسودگی و خرابی هر یک از بخش ها امکان تعویض قطعات وجود دارد و کاربر سریع می تواند قطعه مورد نظر را جایگزین نماید. 

ساختار ترولی نظافتی چگونه است؟

شاسی و بدنه ترولی نظافتی معمولا از یک قاب پلاستیکی ساخته شده است. این مواد پلاستیکی قابل بازیافت هستند و مقاومت بسیار بالایی دارند به صورتی که در برابر ضربه به اندازه زیادی می توانند مقاومت کنند. در داخل قاب، سازنده طراحی بسیاری از قطعات مختلف را برای تحقق فریم انجام می دهد، از قبیل دسته پلاستیکی بزرگ برای حرکت و کیسه پلاستیکی آویزان است. قفسه های مختلف برای ذخیره سازی ابزار تمیز کردن مختلف. همچنین با یک هیئت مدیره توسعه برای استقرار تی  و سطل. ترولی نظافتی در مدل های مختلفی طراحی و تولید شده اند که بخش های گوناگونی را در بر می گیرند. دو سطل جداگانه برای شست و شو، سیستم آبگیر، نگه دارنده تی، نگهدارنده کیسه زباله و ... از جمله این بخش ها هستند. ترولی نظافتی سیستم آبگیر دارد و آب آلوده باقی مانده در پدها را با تحت فشار قرار دادن پد از آن ها خارج می کند.

مقاومت بالای ترولی

ترولی نظافتی های تمیز کردن عملیات یک بار دسته بندی با مواد خوب است. بدون شکست و ضربه مقاوم. ما در طول چند سال تجربه در زمینه این زمینه داریم. ترولی نظافت برای نظافت و شست و شوی سطح زمین یعنی عملیات تی کشی، گرد گیری و جمع آوری زباله ها مورد استفاده قرار می گیرد. ترولی نظافتی های تمیز کردن ما می تواند قطعا وزن را تحمل کند. کدام می تواند به کاربران کمک کند تا زمان را از رفتن و بازگشت کاهش دهند.

ترولی نظافتی مورد استفاده در هنگام حمل یا خاموش کردن فرش موجب خاموش شدن صدا می شود. ، چرخ ها از لاستیک با کیفیت خوب ساخته شده و هدف آن ایجاد محیط راحتی برای کاربران یا مشتریان است. چرخ های ترولی کاملاً نرم و روان بوده و بدون ایجاد مزاحمت و سر و صدا کاربر می تواند ترولی نظافت یا انواع دیگر ترولی را حمل نماید.

استفاده از ترولی چه فایده ای دارد؟

در یک ساختمان مدرن فضای تمیز و سطح و فاصله زیادی در یک ساختمان وجود دارد. معماران به طور کلی چندین اتاق تمیز در یک ساختمان را در نظر می گیرند. برای تمیز کردن روزانه، کارکنان تمیز کردن باید برای بسیاری از زمان ها به ساختمان بپردازند و برای آسان تر شدن عملیات نظافت بهتر است از انواع ترولی نظافتی و خدماتی به کار گرفته شود. کارکنان مجبور به حمل مواد شوینده و پاک کننده های مختلف می شوند. و به همین ترتیب، به خصوص برای تمیز کردن هتل، کارکنان نیاز به جمع آوری برگه های تمیز کردن برای جایگزینی قدیمی دارند. یا آنها باید یک کیف پلاستیکی بزرگ برای انجام آن حمل کنند. هزینه آن زمان و بندر هزینه است. تجهیزات تمیز کردن استاندارد کارکنان تمیز کردن یک سبد خرید ترولی نظافتی است. این صرفه جویی در وقت و هزینه برای صاحبان کسب و کار.

نکاتی برای انتخاب درست ترولی نظافتی

برای انتخاب ترولی مناسب باید شرایط محیطی و نیازها مورد بررسی قرار گیرد. به عنوان مثال متراژ، شدت آلودگی و این که چه تعداد در روز باید سطوح تمیز و شست و شو گردند. از طرف دیگر تجهیزات مورد نیاز نیز باید بررسی شوند یعنی برای عملیات نظافتت چه تجهیزاتی لازم است، مثلا مواد شوینده، تنظیف های گردگیری و ... . بعضی از ترولی های دارای درب های قفل شونده می باشند و در صورت لزوم می توان درب ها را قفل نمود.

چه ابزار تمیزکاری دیگری که شما باید با آن حمل کنید؟ یک تی و سطل؟ سپس باید برای نصب ابزار تمیز کردن، یک صفحه گسترده وجود داشته باشد. آیا اتاق ذخیره سازی به اندازه کافی برای نگه داری ترولی نظافتی مورد فضا دارد؟ اگر نه باید یک ترولی نظافتی جمع و جور در نظر گرفت. این که آیا شما نیاز به چرخ های بزرگتر دارید، اگر ترولی نظافتی های خود را به طور معمول در فرش حرکت می کنید، باید از چرخ های بزرگتر استفاده کنید.

درد پشت و اختلالات اسکلتی عضلانی در صنعت تمیز کردن معمول است، اما شما نباید اجازه دهید آن را تبدیل به یک بار و تعدادی از مراحل است که می تواند توسط کارفرمایان گرفته تا اطمینان حاصل شود که کارکنان خود را راحت، به خوبی مراقبت و کمتر احتمال دارد از درد پشت رنج می برند، دیگر تمیز می شوند.

همه کارفرمایان دارای وظیفه قانونی برای مدیریت این خطرات برای کارکنان خود هستند و گام اول یک روش واضح است.

ارزیابی خطرات تمیز کردن

برای ارزیابی خطر ابتلا به اختلالات اسکلتی عضلانی باید یک کارشناس ارزیابی خطر انجام شود. این باید با توجه به وظایف تمیز کاری مورد نیاز، نوع بارها از لحاظ مقدار و چگونگی حمل آنها سنگین باشد، محیط زیست تمیز، و توانایی های تمیز کننده مورد نظر، از جمله وضعیت آنها باید مورد توجه قرار گیرد. ارزیابی ریسک بهتر است به عنوان یک تمرین گروهی، شامل تمام اعضای تیم که در معرض خطر هستند. این یک راه عالی برای پیوند به عنوان یک تیم و صادقانه در مورد محدودیت در دست و خطرات ظاهر است.

آموزش درست و صحیح به کارکنان

با اتخاذ کارکنان خود در فرایند ارزیابی ریسک، شما نیز از آنها دعوت به توضیح محدودیت های خود را می کنید و در عین حال می توانید ارزیابی کنید که چه میزان آموزش مورد نیاز است. بسته به نوع کار تمیزکاری مورد نیاز است، باید کارکنان خود را به ترتیب از روشهای دستی دستیابی به موقعیتهای ایمن برای ساعت های طولانی از تمیزکاری تکراری آموزش دهید. توجه دیگر به تجهیزاتی است که ممکن است لرزنده باشد، و باعث بالقوه برای بیماری دراز مدت می شود. همیشه دستگاه تمیز کردن درست را حمل کنید.

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۰۴ ارديبهشت ۹۸ ، ۱۰:۱۲
plata sky