نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی

۲ مطلب در تیر ۱۳۹۸ ثبت شده است

يكشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۹۸، ۰۳:۵۷ ب.ظ

کاربرد اسکرابر

در بازار روش های زیادی برای تمیز نمودن سطوح کف وجود دارد و انتخاب بهترین روش و ابزار متناسب با سطح یک موضوع مهم و اساسی به شمار می آید. با این حال انتخاب اشتباه می تواند نه تنها کار شما را دشوار کند بلکه منجر به شکست های منظم می شود. برای خواندن بیشتر بدانید که چگونه بهترین تجهیزات تمیز کردن کف را انتخاب کنید. هنگام فکر کردن در مورد تجهیزات تمیز کردن کف، اولین گزینه ای که در ذهن می آید، دستگاه های اسکرابر صنعتی یا کف شوی هستند که در انواع مختلف اندازه و مدل های مختلف در دسترس هستند. برای انتخاب دستگاه اسکرابر صنعتی باید به چند نکته توجه داشت و با در نظر گرفتن آن ها می توان به بهترین انتخاب دست یافت.

منبع تغذیه اسکرابر یا کفشوی صنعتی

دستگاه اسکرابر برقی یک انتخاب خوب است، زیرا ارزان تر است و می تواند برای چند ساعت استفاده شود، زیرا بدون باتری است که ممکن است به اتمام برسد. با این حال، اگر افرادی در اطراف منطقه تمیز کردن وجود دارد و منع استفاده از وسایل کابلی باشد، زمین شوی باتری دار بهتر کار می کند.

اسکرابر با برس دیسکی

دستگاه های اسکرابر صنعتی دارای برس دیسکی بیشتر از مدل های استوانه ای متداول است. این رده از دستگاه های کف شوی صنعتی برای انواع محیط ها و فضاها کاربرد دارند با انواع سطوح سازگار می باشند. اسکرابر صنعتی با برس رولی یا استوانه ای بای سطوحی مناسب است که خلل و فرج زیاد دارد. اما به طور کلی دستگاه های اسکرابر با برس استوانه ای در تقریباً همه محیط های صنعتی و تجاری به کار می رود و بهترین کارایی و نتیجه را ارائه می دهد.

اسکرابر دستی یا سرنشین دار

دستگاه زمین شوی صنعتی یا اسکرابر صنعتی در مدل ها و اندازه های متفاوتی طراحی و تولید شده است و به دلیل تفاوت در اندازه ها نوع هدایت این دستگاه ها با هم تفاوت دارد. اسکرابر دستی و اسکرابر خودرویی دو گونه دستگاه کف شوی است که به بازارهای جهانی عرضه شده است. اسکرابر دستی به صورت دستی هدایت می شود یعنی کاربر پشت دستگاه می ایستد و آن را به سمت جلو هدایت می نماید. اسکرابر سرنشین دار مانند یک خودرو هدایت می شود و یک صندلی مخصوص برای جای گیری کاربر وجود دارد.

اسکرابر دستی

دستگاه کف شوی یا اسکرابر دستی برای شست و شوی سطوح کف در محیط های کوچک و متوسط کاربرد دارد و اگر در یک محیط بزرگ به دلیل وجود تجهیزات حرکت دستگاه دشوار باشد، زمین شوی دستی مورد استفاده قرار می گیرد. این رده از کفشورهای صنعتی در مدل های باتری دار  و کابلی قابل ارائه هستند.

اسکرابر سرنشین دار

دستگاه اسکرابر خودرویی دارای ابعاد و ظرفیت بیشتری نسبت به مدل های کوچک تر می باشد و از همین رو برای شست و شوی سطح زمین در محیط های بزرگ استفاده می شود. این رده از زمین شوهای صنعتی تنها با استفاده از باتری تغذیه می شوند تا از قدرت مانور دستگاه کاسته نشود و اسکرابر به راحتی بتواند در محیط حرکت کند.

طراحی فشرده از مهم ترین ویژگی های اسکرابرهای صنعتی است. دستگاه برای دور زدن به فضای کمی نیازد دارد و در واقع شعاع دور زدن کف شوی کم است. کار با دستگاه بسیار ساده بوده و کاملاً قابل فهم می باشد.

ویژگی های ایمنی - دکمه توقف اضطراری، کلید خاموش قابل جابجایی، دکمه شاخ و ساخته شده در چراغ هشدار خطر، استفاده بسیار امن تر.

تعمیر و نگهداری آسان - دسترسی آسان به باتری و باعث تعمیر و نگهداری بسیار آسان تر است

زمانی که اسکرابر صنعتی یا کفشوی صنعتی اختراع شد حدود 60 سال پیش یا به همین ترتیب تخلیه آب بسیار ساده بود. یک دست اهرم دستی در نزدیکی داشبورد دستگاه وجود داشت که کابل را کنترل کرد که سوپ توپ را در نزدیکی بالای چشمه های اسکرابر باز و بسته کرد. دریچه ی توپ، گرانش با آب همراه با مواد شیمیایی تمیز از یک مخزن که در بالای دریچه قرار گرفته بود تغذیه شد. شیر را باز کنید و آب خارج شد. شیر را بستن و آب متوقف شد. فرایند ساده برای کار و نسبتا ساده برای تعمیر و یا جایگزین اگر آن را شکست.

این سیستم مکانیکی در بسیاری از اسکرابر های تولید فعلی جایگزین شده است. در بعضی از مدل ها یک پمپ الکتریکی وجود دارد که آب را بر روی کف پمپ می کند یا برس با محلول های شیمیایی که برای خیس کردن سطح کف استفاده می شود، اسپری می شود. ماشین ها از فیلتر برای تمیز کردن آب استفاده می کنند قبل از برخورد با کف. آنها از جنس های الکتریکی استفاده می کنند که جریان آب و سیستم های اندازه گیری شیمیایی را کنترل می کنند که قبل از مخلوط کردن مواد شیمیایی تمیز با آب. این دستگاه ها از طریق یک رایانه ی کامپیوتری که روند را تنظیم می کنند کنترل می شود. این به مسائل مربوط به خدمات و مواردی که ممکن است در طول زمان اشتباه برطرف شود، افزوده می شود، اما این افزوده ها کار کارآموزی را ساده تر می کند و اسکرابر تولید و کارآمدتر می شود.

از آنجا که در حال حاضر چیزهای بیشتری برای احتمالا به اشتباه وجود دارد، این به این معنی است که نیاز به بیشتر وجود دارد   تعمیر و نگهداری و احتمال این که راه حل تمیز کردن فقط روی کف قرار نگیرد.

برای اولین بار این مناطق را بررسی کنید:

حتما مطمئن شوید که در مخزن محلول آب وجود دارد. اعتقاد دارید یا نه، من خواستار خدمت رسانی به مشتریان هستم که ادعا می کند آب هیچ وقت خارج نمی شود، در حقیقت هیچ کس ظرف مخزن محلول را پر نکرده است.

اطمینان حاصل کنید که در مخزن آب تصفیه آب هیچ مانعی وجود ندارد. من دستگاه های اسکرابر پارک شده در اتاق های پشتی ساختمان ها را با باز کردن درب های مخزن باز کردم تا تانک ها بتوانند بیرون بیایند. این یک رویکرد خوب است. در واقع من این مخازن آب تمیز را به عنوان مخزن برای تهیه سیگار، چاشنی آبنبات، پوست موز و دیگر سطل زباله های مختلف استفاده می شود. مانع از مخازن نگه دارید.

اگر اسکرابر دارای یک پمپ است و آن را چک کردن پمپاژ نمی کند تا مطمئن شود که پمپ از باتری ها قدرت می گیرد. اگر پمپ بد است احتمالا باید آن را جایگزین کنید. این نوع پمپ ها به طور کلی قابل تعمیر نیستند. 

در میان چیزهای دیگر، یک اسکرابر صنعتی یا زمین شور صنعتی می تواند زمان های سریع تر خشک شود. هنگامی که از کفپوش و سطل سنتی برای تمیز کردن کف استفاده می کنید، خشک کردن ممکن است کمی طول بکشد. با توجه به اینکه یک اسکرابر کف از آب تقریبا به اندازه یک مگس سنتی استفاده نمی کند، بارهای کف مرطوب باید خیلی کوتاه باشد. این به کاهش احتمال لغو و سقوط مشتریان کمک می کند که احتمالا منجر به پرونده های دادرسی خواهد شد.

کارایی تمیز کردن بزرگ

اسکرابر طبقه نه تنها از آب کمتری استفاده می کند، در نتیجه زمین به خشکی سریع تر می انجامد، بلکه منجر به پاکیزگی کارآمدتر از چیزی می شود که مگس و سطل سنتی می تواند ارائه دهد. این دستگاه تمیز کردن توانایی حذف خاک، گریس، و خاک است که به طور سنتی برای حذف بسیار دشوار است. به طور خاص، یک اسکرابر طبقه، جرقه خود را با اسپری آب و مواد شیمیایی بر روی زمین، خراش خاک و جوش، و ترک درخشش کامل در پی آن است.

فرآیند تمیز کردن ساده تر با اسکرابر

شما می توانید اسکرابر کف را پیدا کنید و به راحتی کار کنید زیرا شما فقط باید تنظیماتی را که می خواهید انتخاب کنید. شما می توانید آن را از پشت فشار دهید و یا آن را در سراسر منطقه مورد تمیز قرار دهید، بسته به اینکه آیا شما یک اسکرابر کف فشار یا یک سوار بر آن دارید. هر یک از این دسته ها مقدار تلاش را که اپراتور باید اعمال کند را کاهش می دهد و یک سطح بزرگتر سطح را در یک زمان کمتری تمیز می کند.

یک اسکرابر کف می تواند راه حل کامل برای کسب و کار شما باشد اگر شما تجربه زیادی از ترافیک و پیدا کردن کارکنان خود را به طور مداوم نیاز به تمیز کردن طبقه.

۵ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۶ تیر ۹۸ ، ۱۵:۵۷
plata sky

داشتن خانه یا کسب و کار حرفه ای با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می تواند شگفتی ها را برای ساختار خود انجام دهد. با وجود انواع مختلف عوامل طبیعی که در برابر شما کار می کنند، مانند آلودگی، قارچ، نقاشی های قلم و نقاشی، ممکن است برای حفظ زیبایی بیرونی و حرفه ای خود دشوار باشد. اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی با فشار بالا می تواند به شما در از بین بردن این لکه ها و رگه های زشت کمک کند و خانه و یا کسب و کار خود را با مجموعه ای از مزایای.

شستشوی فشار قوی با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی

اگر بخواهید خانه خود را به فروش یا اجاره بدهید، اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می توان فضای بیرونی خانه و پارکینگ را به خوبی شستشو داد و برای فروش یا اجاره آماده نمود. داشتن خانه شما به طور مرتب توسط متخصصین شسته شده می تواند نه تنها به بهبود ارزش ساختار کمک کند، بلکه باعث می شود که خانه شما جدید و جذاب تر شود.

جلوگیری از تعمیرات آینده

خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی یک راه عالی برای محافظت از خانه خود از تعمیرات هزینه های آینده است. شستشوی فشار قوی با دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می تواند از خرابی بسیار از سطوح جلوگیری کند. در محیط های صنعتی شستشوی فشار قوی یکی از مراحل مهم تعمیر و نگهداری به شمار می آید و در محیط های مسکونی نیز به طول عمر سطوح می افزاید.

پیشگیری از صدمات

اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی برای تمیز کردن خارج از محیط کار شما، محیط کار را برای کارکنان شما بهتر می کند. با حذف مواد پتانسیل مضر مانند گریس، آلاینده ها و کپک زده می توانید از جلوگیری از لغزش ها و افتادن در محل کار جلوگیری کنید. شستن فشار همچنین می تواند به حذف آلرژی های مضر که می تواند اثرات منفی سلامتی بر روی کارکنان شما داشته باشد کمک کند. در حالی که دیوارهای خانه، پنجره ها و سقف از شست و شوی فشار قوی با اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی بهره مند می شوند، فضاهای دیگر در اطراف خانه شما وجود دارد که می تواند مفید باشد. پیاده روها و پیاده روها در مقابل خانه شما، مناطقی هستند که باید به طور منظم تحت فشار قرار گیرد. گاراژ پارکینگ، بارگیری اسکله ها و پارکینگ ها همچنین می توانند از شستن فشار های حرفه ای سود ببرند و به راحتی بر روی همسایگان راه می اندازند.

محیط بیرونی خانه و محل کار نقش به سزایی در تصویر ذهنی عموم افراد دارد. اگر به علت تجمع قالب یا خاک، راه برداشته شدن شما ناخوشایند شده باشد، ممکن است دیدگاه افراد تغییر پیدا کند. اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی یک روش شست و شوی بسیار مناسب است. با استفاده از روش های تمیز کردن محیط زیست، یک واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی با استفاده از روش های تمیز کردن محیط زیست، ابزار و دانش مورد نیاز برای از بین بردن آلودگی های خارجی خود را دارد. در حالی که مزایای زیادی برای تمیز کردن نیروی درایو شما وجود دارد، در زیر چند مورد علاقه ما وجود دارد.

روش های پاک کردن سریع

شست و شوی فشار قوی یک روش بسیار سریع است که بدون اتلاف وقت و با سرعت عمل بالا انواع سطوح هموار و ناهموار مقاوم به آب را شست و شو می دهد. با خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می توان به بهترین انتخاب برای تمیزی محوطه بیرونی خانه و بخش های مختلف محیط های صنعتی و کارگاهی دست یافت. برای این که در مدت زمانی کوتاه بتوان به تمیزی مطلوب و مورد نظر  برسیم استفاده از دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی بهترین روش به شمار می آید.

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی روش یا ابزاری سازگار با محیط زیست

اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی با صرفه جویی در مصرف آب و مواد شوینده همراه است، مطمئن شوید که از راه های تمیز کردن محیط زیست مناسب برای شستشو استفاده کنید. در تمیز کردن بیرونی بی نظیر، تکنسین های شستشوی فشار ما از ایمن ترین روش های تمیز کردن استفاده می کنند تا اطمینان حاصل شود که هیچ مواد شیمیایی خشن در محیط زیست وجود ندارد.

مزایای خرید یا اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی برای شستشوی وسایل نقلیه

فرایند تمیز کردن ناوگان کل شما میتواند شامل خدمات شستشوی معمولی باشد. با این حال، روش های جدیدی برای شستشو وجود دارد که می تواند به حفظ آب و حفظ دستورالعمل های خاصی کمک کند و آن اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی می باشد. یک شرکت معتبر و شستشوی دهنده با فشار بالا می تواند آب مورد استفاده برای تمیز کردن با استفاده از ماتریکس ویژه را جمع آوری کند. سپس آب جمع آوری شده قبل از استفاده در وسایل نقلیه دیگر ذخیره، بازیافت و فیلتر می شود. با استفاده از این روش مدرن برای شستن فشار ناوگان کامیون، وسایل نقلیه خود را می توانید پاک کنید در حالی که کمک به حفاظت از محیط زیست. با توجه به مقررات فزاینده سختگیرانه، این خدمات مزایایی را برای زمینه های تجاری و صنعتی به همراه می آورد. 
کامیون های مورد استفاده برای حمل و نقل به طور مداوم از محصولات در معرض بسیاری از اشکال مختلف کثیف. سطح جاده ها برای ماشین های سبک و سنگین مضر است همراه با روغن از شاسی ایجاد یک ترکیب خورنده است. نه تنها ناخوشایند است، بلکه این مجموعه ای از ذرات و مایعات باعث آسیب رساندن به وسایل نقلیه شما می شود. هزینه های تعمیرات پرهزینه است، اما اگر کامیون ها به نظر می رسد رانندگی می شود، ممکن است برای بازرسی های جاده نیز متوقف شود. با حفظ نظافت منظم ناوگان خود، نگه داشتن هر کامیون در جاده ها و همچنین برنامه ریزی شده، می توان از هزینه های تنظیم و جریمه جلوگیری کرد. 
تمیز نگه داشتن وسایل نقلیه با شست و شوی فشار قوی از استهلاک این ماشین آلات جلوگیری می نماید.
بهترین بخش در مورد شرکت های اجاره دستگاه کارواش صنعتی یا واترجت صنعتی امکان اجاره دستگاه به صورت ساعتی و روزانه است و در صورت لزوم مشتریان می توانند درخواست اپراتور داشته باشند. یک شرکت معتبر و معتبر از کامیون های شخصی خود برای بازدید از سایت یا ترمینال خود استفاده می کند و هر وسیله نقلیه را کاملا تمیز می کند. اهمیت نگهداری وسایل نقلیه تمیز و پایبندی به مقررات بخشی از  شرکت ها  خودش با یک تیم متخصصانی که با مراقبت از وسایل نقلیه تجاری و صنعتی تجربه می کنند، کسب و کار شما مزایای مشابهی را برای حفظ ناوگان به درستی تمیز و آماده برای جاده ها خواهید دید. اعتماد به متخصصان که اهمیت یک ناو پاک را درک می کنند.
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰ ۱۵ تیر ۹۸ ، ۱۴:۱۱
plata sky