نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
يكشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۹۷، ۰۴:۳۸ ب.ظ

اسکرابر چیست

اسکرابر چیست ؟ اسکرابر یکی از واژه هایی است که در سال های اخیر در صنایع و مشاغل گوناگون به گوش می خورد و برای افرادی که با آن ناآشنا هستند، این سوال پیش می آید که اسکرابر چیست و چه کاربردی دارد؟ دستگاه اسکرابر همان کف شوی صنعتی است که به منظور شست و شوی مکانیزه سطح زمین یعنی سطوح سخت مورد استفاده قرار می گیرد. زمین شوی صنعتی بدون دخالت دست یعنی با استفاده از سیستم برس زنی شست و شوی سطوح را به انجام می رساند از همین رو به آن کف شوی مکانیزه گفته می شود. این دستگاه از سه بخش مهم تشکیل شده که عملکرد درست اسکرابر بر پایه آن ها استوار می باشد و این سه بخش عبارت اند از : سیستم برس زنی، سیستم خشک کن و مخزن های آب تمیز و کثیف به صورت مجزا برای آن که بدانیم نحوه عملکرد اسکرابر چیست به بررسی بخش های مختلف آن می پردازیم.

نحوه عملکرد اسکرابر چیست ؟

دستگاه های اسکرابر صنعتی بر اساس ابعاد آن ها دارای یک یا دو برس گرد دیسکی شکل هستند و این برس ها به وسیله یک موتور نسبتاً کوچک حرکت چرخشی با سرعت بالا پیدا می کنند و حرکت دورانی این برس ها سبب جداسازی آلودگی های سطح زمین می شود. برای آن که برس ها بهتر بر روی سطح زمین حرکت کنند و شست و شو با کیفیت مطلوب تری انجام گیرد در هنگام شست و شو آب تمیز و یا محلول شوینده از مخزن آب تمیز دستگاه بر روی برس ها پاشیده می شود. در انتهای دستگاه کف شور یک تیغه لاستیکی هلالی شکل تعبیه شده که هم زمان با شست و شو آب و آلودگی های باقی مانده بر روی سطح زمین را جمع آوری نموده و این مواد را به وسیله سیستم مکش به درون مخزن آب کثیف دستگاه می فرستد. سیستم مکش از یک موتور مکنده و یک شلنگ مکش تشکیل شده که این موتور درون مخزن آب کثیف خلا به وجود می آورد و بر اثر اختلاف فشار به وجود آمده بین محیط بیرون و مخزن، آب و آلودگی توسط شلنگ به داخل این مخزن فرستاده شده و سبب تسریع در روند خشک شدن سطوح می گردد.

کارایی آسان

دستگاه های اسکرابر از طراحی ارگونومیک و سهولت کاربری برخوردار می باشند و در نتیجه همه کاربران قادر خواهند بود طی یک دوره آموزش ساده و رایگان به کار با دستگاه بپردازند. با استفاده از کف شوی صنعتی بخش عمده ای از فشار و زحماتی که طی عملیات نظافت بر نیروهای انسانی وارد می شود، برداشته خواهد شد و در نهایت میزان بهره وری این افراد افزایش یافته که در نهایت به افزایش بازدهی مشاغل و صنایع منتهی می گردد.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۵/۲۱
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی