نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
چهارشنبه, ۱۱ مهر ۱۳۹۷، ۱۲:۳۸ ب.ظ

مکنده صنعتی

در صنایع و کارخانه هایی که دارای فعالیت های خاص هستند، به ویژه صنایع سنگین، بدون تردید حجم بیشتری از آلاینده ها و پسماندهای سخت را به وجود می آورند. در چنین شرایطی جهت مقابله و رویارویی با این آلودگی ها و ضایعات لازم است ابزارها و تجهیزات صنعتی سخت کار مورد استفاده قرار گیرد. در صنایع سنگین موضوع نظافت الزاماً به معنای دارا بودن محیطی تمیز نمی باشد و در مواجه با شرایط کاری خاص معنای نظافت از تمیزی فراتر می رود. در بسیاری از مواد امر نظافت در حقیقت بخشی از فرآیند تولید به شمار می آید که در صورت انجام نشدن آن، عملیات تولید و پردازش مواد مختلف در کارخانه با اختلال و مشکل مواجه می شود. در صنایع سنگین بهتر است عمل نظافت در کوتاه ترین زمان ممکن صورت پذیرد زیرا نتیجه آن افزایش ظرفیت تولید و افزایش میزان بهره وری خواهد بود. این امر با بهره مندی از دستگاه های مکنده صنعتی محقق می گردد. مکنده صنعتی رده ای از دستگاه های جاروبرقی صنعتی می باشد که سخت کار بوده و از قابلیت کارکردهای بی وقفه و طولانی مدت و سازگاری با شرایط سخت و دشوار کاری برخوردار است. 

کاربرد مکنده صنعتی در صنایع سنگین

دستگاه های مکنده صنعتی به منظور انجام نظافت های عمومی و جمع آوری پسماندها، جمع آوری سریع توده های سر ریز شده از خطوطو تولید و انتقال مواد و بازگرداندن مواد قابل بازیابی به چرخه تولید و بسیاری از کاربردهای دیگر از مهم ترین کاربردهای دستگاه های مکنده در صنایع سنگین به شمار می آید. به این ترتیب مدت زمان توقف و خواب خطوط تولید به میزان قابل توجهی کاهش پیدا می کند و در نتیجه این امر ظرفیت تولید افزایش می یابد. مکنده صنعتی مجهز به پمپی است که درون مخزن دستگاه خلا به وجود می آورد و به واسطه حضور این خلا هوا از محیط بیرون که فشار بیشتری دارد به داخل مخزن کشیده می شود و طی این انتقال مواد را با خود به درون مخزن می آورد. هر نوع ماده ای مشخصات و ویژگی های خاص خود را دارد و با در نظر گرفتن این ویژگی ها می توان دستگاه مکنده صنعتی مناسب و سازگار با شرایط را انتخاب نمود. دستگاه های مکنده صنعتی به پمپ ساید چنل قدرتمند و موتور الکتریکی سه فاز توربینی تجهیز گردیده اند که این موتور به دلیل نداشتن قطعات سایشی و کار کردن با استفاده از القای مغناطیسی بی نیاز از تعمیر و نگهداری می باشد و می تواند بیست و چهار ساعته هفت روز هفته روشن باشد و کار کند.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۱۱
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی