نظافت صنعتی

ارائه دستگاه های نظافت صنعتی
سه شنبه, ۲۴ مهر ۱۳۹۷، ۰۱:۴۷ ب.ظ

واترجت صنعتی و کارواش صنعتی

در اغلب محیط ها و مراکز صنعتی نظافت و شست و شو بخش مهمی از فرآیند تعمیر و نگه داری محسوب می شود به صورتی که نظافت و شست و شوی اصولی از خرابی های پی در پی جلوگیری نموده، در بسیاری موارد مانع از توقف و خاموشی خط تولید می شود، مدت زمان خاموشی را کاهش می دهد و به طور کلی هزینه های سرویس و نگه داری را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. شست و شوی قطعات و تجهیزات صنعتی یک امر بسیار مهم و ضروری در حفظ کارایی و افزایش طول عمر آن ها می باشد، اما نکته ای که در این میان اهمیت دارد این است که شست و شو به تجهیزات و تاسیسات آسیب نرساند و علاوه بر آن زمان بر، پرهزینه و دشوار نباشد. ابزاری که همه ویژگی های ذکر شده را دارا بوده و شست و شو را با کیفیت مطلوب و مورد نظر به انجام می رساند، دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی می باشد. 

نحوه کار واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی

واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی به یک منبع آب بیرونی با فشار معمولی متصل می شود که این آب را دریافت نموده و فشار آن را افزایش می دهد. بر روی دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی پمپی تعبیه شده است که سبب افزایش فشار آب می گردد. با خروج جریان آب پر فشار از نازل و پاشش آن بر روی سطح شست و شو و لایه برداری صورت می گیرد. آب پر فشاری که به وسیله پمپ تولید می شود، از شیلنگ فشار قوی و لنس استیل عبور می کند و در نهایت از نازل خارج می شود. پمپ واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی از پلانجر ساخته شده است. پلانجرها با استحکام بالا، ضد زنگ، دارای هدایت گرمایی بالا و مقاوم هستند که با قرار گرفتن تحت فشار بالا دچار صدمه و آسیب نمی شوند. 

انواع واترجت یا کارواش صنعتی

دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی در مدل های بسیار متنوعی طراحی و تولید شده اند و در بازار موجود هستند. علت این تنوع محصول این است که در همه محیط ها با هر شرایط کاری که پش رو دارند، امکان استفاده و بهره مندی از دستگاهی مناسب فراهم گردد. از همین رو از لحاظ منبع تغذیه به سه گروه الکتریکی تک فاز، الکتریکی سه فاز و بنزینی تقسیم بندی می شوند و از لحاظ دمای خروجی آب در دو گروه شوینده فشار قوی آب سرد و آب گرم قرار می گیرند. 

واتر جت تک فاز

دستگاه واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی تک فاز رده ای از دستگاه های شوینده فشار قوی هستند که فشار عملیاتی و کاری پایین تر از 200 بار را در بر می گیرند. این تجهیزات در بخش های مختلف صنعتی، تولیدی، تجاری و اداری و حتی خانگی کاربرد دارند و جهت شست و شوی انواع سطوح هموار و ناهموار مورد استفاده قرار می گیرند. این واتر جت ها به طور مستقیم به شبکه برق شهری وصل می شوند و نیروی محرکه خود را از برق شهری دریافت می کنند. شست و شوی نما، خودرو، محوطه، قطعات و تاسیسات، سطح زمین، دیوار، نرده، پنجره و ... بخشی از کاربردهای دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی تک فاز به شمار می آیند. این دستگاه ها هم در مدل های آب سرد و هم آب گرم قابل ارائه هستند.

واتر جت سه فاز

واترجت های سه فاز نسبت به مدل های تک فاز از توان بالاتری برخوردار هستند و قابلیت تامین فشار عملیاتی 200 بار به بالا را دارند. دستگاه های واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی سه فاز جهت انجام فرآیندهای صنعتی مانند شست و شوهای عمیق و سنگین، رنگ بری، زنگ بری، رسوب زدایی، باز کردن تیوب های مبدل های حرارتی و ده ها عملیات دیگر مورد استفاده قرار می گیرند. واترجت های سه فاز در انواع آب گرم و آب سرد طراحی و تولید شده اند. واترجت صنعتی یا کارواش صنعتی آب گرم به منظور از بین بردن آلودگی های چرب، روغنی و الکترواستاتیک بسیار مناسب هستند و با پاشش آب پر فشار با دمای بالا قدرت پاک کنندگی بسیار بالا و قابلیت ضد عفونی کنندگی دارند. 

واتر جت بنزینی

شوینده فشار قوی با موتور بنزینی نیازی به منبع برق ندارد و با یک بار سوخت گیری سطح زیادی را شست و شو می دهد. این دستگاه ها در محیط هایی که به منبع برق دسترسی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرند.


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۷/۰۷/۲۴
plata sky

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی